Turbo, Adidas, Gerovital, Pepsi Cola și Dacia conduc în topul preferințelor celor ce apar în această rubrică. Pentru tot clasamentul apasă AICI

Silvia Palască este antreprenor digital, deține SVP Solutions, conduce proiectul winendine.today și este o voce unanim-recunoscută în industria vinului.

- Fă, spontan, o listă de zece branduri vechi pe care ți le amintești. Vechi ca în istorie, nu vechi ca la rochii. Adică nu branduri de anul trecut.

Silvia Palasca: O să încerc să fac nu doar o listă, ci să spun și conexiunea mea personală fiecare dintre aceste branduri. Am iubit mașina Dacia Lăstun pe care o aveau ai mei în anii ‘90 și care mi-a alimentat visul de a deveni șofer (prin nu știu ce minune reușea tata să mă țină în brațe pe la 4 ani și mă lăsa sa țin mâinile pe volan, eram aproape convinsă că eu conduc). Eugenia și Cipicao erau pauza de dulce la școală. Pentru că sunt o fire tehnică, eram fascinată de mașina de cusut Singer a bunicului, și acum știu să pun suveica sau să trag un tiv. La capitolul cosmetice, până am început eu să îmi cumpăr diverse, era la putere crema Doina a mamei, cu variantele clasică și roz cu lăptișor de matcă. Cartușul de Kent ”cu castel” era

Dana Săvuică e influencer pe bune. Dacă majoritatea influencerilor sunt autoritari în bula lor online, Dana Săvuică e la fel de influentă și în offline. Îi știe pe toți oamenii importanți, indiferent de vârstă și de aria de expertiză, și toți oamenii importanți o știu, la rândul lor, pe ea. 

- Fă, spontan, o listă de zece branduri vechi pe care ți le amintești. Vechi ca în istorie, nu vechi ca la rochii. Adică nu branduri de anul trecut.

Dana Săvuică: Ha, Ha. Incerc, imi vin in minte chiar acum Adesgo (am fost imaginea ciorapilor Diamond in anii de dupa Revolutie), Casa de Moda Venus (era casa de Couture pentru nomenclatură, eu am activat ca model din 1990), Pegas (bicicleta pentru care am învățat un an întreg ca să iau note bune și să o primesc cadou de la părinți), Antilopa (pantofii care

Absolventă a unui master în comunicarea de afaceri, Mihaela Rotaru este autoarea cărții Frumoasă cu orice chip și deține școala de de formare profesionala în make-up, design și alte meserii roTTaru

- Încearcă să faci cât mai spontan, acum, pe loc, o listă de zece branduri vechi pe care ți le amintești. Vechi ca din istorie, nu vechi ca la rochii. Adică nu branduri de anul trecut.

Mihaela Rotaru: Gerovital, Elmiplant, Dacia, Adesgo, Carpati; Jolidon; Arctic; Eugenia, Mentosan, biscuiții Picnic.

- Care e primul brand care-ți trece prin cap (figurativ, desigur), când te gândești la copilărie?

Mihaela Rotaru: Guma Turbo.

- Care e brandul la care tânjeai în copilărie, fără să te poți bucura de el din plin? Dar în adolescență?

Mihaela Rotaru: Croissantele Magic, mâncarea de la McDonald’s.

Arată de parcă abia a terminat facultatea, dar a absolvit două, una de jurnalism și una de comunicare și relații publice. Are fața recepționerelor de pe pliantele publicitare ale marilor hoteluri, dar de fapt face management hotelier, de zece ani. Dacă ați fost vreodată în hotelurile Voila de la munte sau de la mare și v-a plăcut, să știți că le-a condus o bună perioadă. Între timp (care timp?) și-a făcut o familie, are o fetiță și un băiat pe care îi adoră, este francofilă dedicată, iubește brandul Chanel și a dobândit o reputație de bun profesionist în HoReCa. Nu e de mirare că Phoenicia Hotels, cel mai mare grup hotelier din Romania, i-a dat să conducă cel mai faimos hotel al României, "floarea de colț" a grupului: Hotel Lido București

- Incearcă să faci cât mai spontan, acum, pe loc, o listă de zece branduri vechi pe care ți le amintești. Vechi ca din istorie, nu vechi ca la rochii. Adică nu branduri de anul trecut.

Mădălina Ion deține grădinița Butterfly și își pune multe speranțe în EduBox, soluția online de educație pentru copii mici. 

- Enumeră, te rog, cât de spontan se poate, zece branduri vechi pe care ți le amintești. Vechi ca în istorie, nu vechi ca la rochii. Adică nu branduri de anul trecut.

Mădălina Ion: MTV, Revista Bravo, Dacia, Tec, Brifcor, Farmec, Pegas, Turbo, Aro, Olcit.

- Care e primul brand care-ți trece prin cap (figurativ, desigur), când te gândești la copilărie?

Mădălina Ion: Pegas.

- Care e brandul la care tânjeai în copilărie, fără să te poți bucura de el din plin? Dar în adolescență?

Poate cea mai onestă figură din marketingul românesc, Ioana Radevici este director executiv la Asociația Țara Făgărașului. A terminat două facultăți - Geografie și Turism plus Drept, ambele la Sibiu, este căsătorită și precum spune chiar ea, deloc pasionată de lucrurile materiale "de firmă". 

- Incearcă să faci cât mai spontan, acum, pe loc, o listă de zece branduri vechi pe care ți le amintești. Vechi ca din istorie, nu vechi ca la rochii. Adică nu branduri de anul trecut.

Ioana Radevici: Primul lucru care mi-a venit în minte în timp ce citeam întrebarea a fost ciocolata Kiss. În copilărie, în localitatea unde locuiam exista un mic chioșc improvizat în curtea unui localnic, mereu cumpăram de acolo ciocolată Kiss, gumă Turbo și Mentosane. Crema Nivea în cutie metalică rotundă și laptele Doina sunt produsele care au existat dintotdeauna în casa noastră. O amintire vie este legată de Dacia 1310 – albastră, aveam vreo 4-5 ani, când într-o dimineață, tatăl meu m-a luat în brațe, m-a dus la fereastră și mi-a arătat ce avem noi în curte. O altă amintire faină este legată de o plimbare cu Mobra, un prieten de familie venit în vizita, mi-a oferit ocazia aceasta. Ghetele Clujan... cred că le-am purtat câțiva ani la rând. Era zi de sărbătoare când aveam salam în casă, mai ales Salam uscat de Sibiu și țigări Kent/Marlboro, tata fiind fumtor înrăit și mare consumator de Carpați. 

Cu o experiență îndelungată în presă și publicitate, Luciana Giurea a trecut în zona de corporate business acum opt ani, când a devenit membră a echipei AFI Palace Cotroceni, unde rezultatele bune au propulsat-o pe poziția de director al AFI Ploiești.  

---------

- Fă, spontan, o listă de zece branduri vechi pe care ți le amintești. Vechi ca în istorie, nu vechi ca la rochii. Adică nu branduri de anul trecut. 

Luciana Giurea: TVR, Tarom, Gerovital, Funai, Mobra, Oltcit, Arctic, Borsec, Eugenia, Polaroid.

Care e primul brand care-ți trece prin cap (figurativ, desigur), când te gândești la copilărie?

Alexandra Marin e una din puținele femei-bijutier din România și unul dintre puținii bijutieri care știe să facă această meserie în stilul vechi, manual, fără echipamente complicate. Deține brandul de bijuterii etnice românești Salba Mariei.  

- Fă, spontan, o listă de zece branduri vechi pe care ți le amintești. Vechi ca în istorie, nu vechi ca la rochii. Adică nu branduri de anul trecut.

Alexandra Marin: Doina, Nivea, Farmec, Fa, Eugenia, CIP, Turbo, Kinder, Dacia, Orbit.

- Care e primul brand care-ți trece prin cap (figurativ, desigur), când te gândești la copilărie?

Alexandra Marin: Doina. Tanti Tanța, care avea grijă de mine când eram mică (mama era la serviciu), își dădea pe mâini cu crema asta. 

Loredana Chelba deține și conduce AdBoutique, o agenție de publicitate și PR din Ploiești și este editorul revistei Lace Magazine

-------

-  Fă, spontan, o listă de zece branduri vechi pe care ți le amintești. Vechi ca în istorie, nu vechi ca la rochii. Adică nu branduri de anul trecut.

Loredana Chelba: Eugenia, Aro, Dacia, saloanele Igiena, Brifcor, Rom, Pegas, guma Turbo, berea Ciucaș, țigările Carpați.

- Care e primul brand care-ți trece prin cap (figurativ, desigur), când te gândești la copilărie?

Loredana Chelba: Eugenia.

- Care e brandul la care tânjeai în copilărie, fără să te poți bucura de el din plin? Dar în adolescență?

Loredana Chelba: Veer - pantofii sport.

- Ce branduri preferate au părinții tăi acum? Sunt branduri vechi sau noi?