Oficial se știe că Twitter a inventat hashtag-ul, in 2007, ca element repetitiv menit să dea o apartenență comună unor postări aparent diferite. După apariția lui, puteai posta 50 de fotografii cu flori, diferite, menționând hashtag-ul #sera_mea, pentru ca oamenii să vadă proveniența florilor și să-ți găsească ușor toate postările. Neoficial, însă.....

Cele două topuri după care ne ghidăm când adăugăm exponate în Muzeul Brandurilor: topul brandurilor care au trezit cel mai mult interes vizitatorilor acestui site și topul brandurilor preferate de interlocutorii citați în rubrica Oameni și Branduri. Mai jos, detaliile.

Alexandra Marin, de la Salba Mariei

Loredana Chelba, de la Lace Magazine

Marius Verdesi, de la Zimbria

Luciana Giurea, de la AFI Ploiești

Alenxadru Niculescu, de la Rosal Romania

 

 

Chef Tudor Gabriel Daniel pregătește lansarea unui vin cu o denumire pe care o să o țineți minte: CoVin-19. Pe 24 august, antreprenorul a postat primele imagini cu sticlele de Covin-19, în trei variante: Cabernet Sauvignon, Cadarca Rose și Sauvignon Blanc. Deocamdată nu se știe nimic despre prețul vinului.

A doua rețetă a faimoasei băuturi Brifcor a fost dezvoltată la Ploiești după produsul BemBem, fabricat la Târgu Mureș. Mult timp, la Progresul Ploiești s-au amestecat cisterne de BemBem cu un distilat de portocale, obținut din portocalele prea alterate pentru a mai fi vândute. 

Ai crede că exportam țuică în Spania cu mult înainte ca acolo să fie o comunitate uriașă de români? Sau că nu cumpăram roșii din Spania, ca acum, ci că exportam suc și sos de roșii spaniolilor? Că pe șantierele lor erau buldozere sau excavatoare românești?

Romarta Copiilor era cel mai bine aprovizionat magazin pentru copii din Romania comunistă. Cu o medie zilnică de 15 mii de vizitatori și 7.000 de cumpărători, din care 400 doar de jucării, Romarta Copiilor ar fi un business bun și azi. 

În 1973, în revista Flacăra apare un reportaj bizar: un tip, pe nume Constantin Marinescu, student la Universitatea de Arte, secția Design, propune un nou tip de rechizite. In locul ghiozdanelor negre și maro, el propune culori tari.

Stelian Popescu, jurnalist și unul dintre marii antreprenori din presa interbelică, scrie in anii 30 cartea Călătorie in Suedia, un excelent reportaj de 200 de pagini. Între altele, menționează un vechi obicei suedez: acela de a bea în cinstea cuiva cu care te afli în aceeași încăpere, nu înainte de a-l privi în ochi și a spune un răspicat Skol.