Cât de interesant este pentru tine acest brand
Thank you for rating this article.
Pin It

Fabrica este naționalizată în 1948 și funcționează sub același nume până în 1989, beneficiind de politica de dezvoltare a anilor 70. În 1990, prin Hotărârea Guvernului nr. 1200, se înfiinţează societatea comercială STELLA S.A. Bucureşti, care intră cu tot patrimoniul într-o nouă societate mixtă, alături de Colgate-Palmolive Inc și Norvea Braşov, primind la schimb 16% din acțiunile noii firme. În 1992, fabrica devine proprietatea Colgate-Palmolive care, în 1999, sistează producţia în halele din şoseaua Colentina. În 2003, noul proprietar Collgate-Palmolive România demolează fabrica și vinde terenul, pe care acum se află un hypermarket. În 2015, Euro GrupClean Products relansează brandul românesc STELA, dedicat acum produselor de curățenie. “Brandul naţional STELA este un proiect de suflet pe care l-am preluat şi îmbunătăţit considerabil, dorind să ducem mai departe adevăratele valori autentice ale României. Am investit în construirea unei fabrici ultra-moderne, dotări performante şi echipamente de lucru de ultimă generaţie pentru extinderea şi inovarea produselor marca Stela, reuşind să pregătim o gamă variată de detergenţi profesionali destinaţi zonei en-gros (detergent lichid de vase, detergent de pardoseli, balsam şi înălbitor pentru rufe, săpun lichid de mâini, detartranţi şi mulţialţi detergenţi specifici), pe care am lansat-o pe piaţă. STELA by Euro GrupClean Products va fi propagată la nivel naţional şi perspectivele extinderii pe piaţa externă sunt principalele obiective pe care le-am targetat anul acesta”, a declarat Marius Pordea, director EGCP.