Cât de interesant este pentru tine acest brand
Thank you for rating this article.
Pin It

Roxana Pistolea a devenit faimoasă în lumea juridică în 2019 când echipa Legal Shapers, din care făcea parte, si care a reprezentat România în etapa finală a Global Legal Hackathon 2019, a câștigat locul 1 la marea finală de la New York, eveniment ce a adus României o recunoaștere la nivel global în domeniul Legal Tech.

***

- Fă, spontan, o listă de zece branduri vechi pe care ți le amintești. Vechi ca în istorie, nu vechi ca la rochii. Adică nu branduri de anul trecut.

Roxana Pistolea: Coca Cola, McDonald's, Nike, Adidas, Borsec, Rom, Petrom, Arctic, Mtv, Sony.

- Care e primul brand care-ți trece prin cap (figurativ, desigur), când te gândești la copilărie?

Roxana Pistolea: McDoooooooonald's, desigur! Îmi amintesc că de 3-4 ori pe săptămână, după școală, ne luau mamele pe mine și pe prietena mea, Andreea și mergeam la McDonald's. Știu și acum ce îmi comandam de fiecare dată: meniu McNuggets cu 9 bucăți, cu Cola și sos ketchup. Poate că nu era o idee atât de bună să mâncăm așa des fast food, dar...

- Care e brandul la care tânjeai în copilărie, fără să te poți bucura de el din plin? Dar în adolescență?

Roxana Pistolea: Hmm, nu pot să zic că am tânjit vreodată după un brand. Am avut norocul să locuiesc cu bunicii materni, care m-au răsfățat poate un pic prea mult. Îmi amintesc că pe la 10-12 ani mă uitam la teleshopping și mi-am comandat o mașină de făcut vată pe băț (haha)! Nu îmi amintesc, însă, ce brand era. În adolescență tânjeam după Absolut Vodka și Prigat, musai împreună! Am avut și de astă dată norocul să am o gașcă mișto de prieteni cu care mergeam în Costinești și pe la toate majoratele, astfel că am reușit să mă bucur din plin și de aceste branduri.

- Ce branduri preferate au părinții tăi acum? Sunt branduri vechi sau noi?

Roxana Pistolea: Pentru mama, brandurile preferate sunt Sobranie, Merci, Râureni și Topoloveni, iar pentru tata Timișoreana și Old Spice. Aș zice că sunt branduri vechi.

- Ce branduri preferate aveau părinții tăi pentru tine iar tu le urai din tot sufletul tău de copil?

Roxana Pistolea: Șamponul Johnson's Baby... pur și simplu uram să mă spele pe cap, era cel mai traumatizant moment pentru mine. Nu am nicio explicație pentru asta, acum e o plăcere să mă spăl pe cap și să îmi fac tot felul de măști și tratamente.

- Ți s-a întâmplat să discuți cu o persoană mai vârstnică decât tine despre un produs/brand foarte cool, și să auzi "aveam și noi asta pe vremuri, se numea...."? Dacă răspunsul este da, poți detalia?

Roxana Pistolea: Hmm, nu fix așa, dar îmi amintesc un episod în care mă jucam pe calculator, cred că aveam 12-13 ani și tataie mi-a spus că el, la vârsta mea, mergea cu oile pe câmp.

- Îți mai amintești de ce brand/produs te-ai bucurat cel mai mult când l-ai obținut?

Roxana Pistolea: Da! După ce am luat examenul de primire în profesia de avocat mi-am luat drept recompensă niște ochelari de vedere foooarte faini, stilul cat eye, de la brandul Lindberg (eu fiind mioapă). Că 99% din timp port lentile de contact, asta e partea a doua (haha).

- Te rog să te gândești la școală, la vacanța de vară și la sărbătoarea Crăciunului și să încerci să-ți amintești branduri sau produse pe care le asociai, în copilărie, cu ele.

Roxana Pistolea: Surprinzător sau poate nu, dar nu asociam Crăciunul cu branduri, ci cu portocale și covrigi. Mă bucuram de clasica plasă cu fructe și bomboane de pom mai mult decât de orice păpușă Barbie.

- Există vreun brand pe care îl privești cu simpatie sau îl folosești de mai mult de zece ani? Dar de 20 de ani?

Roxana Pistolea: Da, Coca Cola. Zero, vă rog.

- Care sunt brandurile pe care le folosești și cu care crezi că România ar putea merge cu fruntea sus la orice eveniment/concurs/festival internațional?

Roxana Pistolea: Farmec și Elmiplant pe partea de cosmetice și Heidi pe partea dulce.

- Dacă ai putea fi ambasador de brand, ce produse/branduri ți-ar plăcea să promovezi?

Roxana Pistolea: Eu iubesc mâncarea din tot sufletul, astfel încât aș promova branduri alimentare. De asemenea, n-aș refuza oportunitatea de a promova vinuri (de parcă mai au nevoie de promovare!).

- Dacă ridici privirea și te uiți în jur, acum, ce branduri observi? Primele trei sunt suficiente, dar poți enumera câte vrei.

Roxana Pistolea: Asus, Victoria's Secret și AquaVia.

- Observi că asta e a 13-a întrebare, da? O folosesc ca să te întreb dacă ai avut vreodată senzația că un brand sau un produs îți aduce ghinion? Eu, de exemplu, nu mă urc niciodată în mașini vișinii, nu cumpăr de pe eMag, nu cred că județul Sălaj există, nu alimentez niciodată mașina la Lukoil și vreau să mor fără să fi băut vreodată cidru pentru că simt că mă emasculează. Deci?

Roxana Pistolea: Da, vinul în exces îmi aduce ghinion (glumesc). Nu am avut niciodată senzația că un brand sau un produs îmi aduce ghinion, pentru că nu am făcut o asocieri între branduri/produse și diverse întâmplări ori evenimente.

_________

Dacă ți-a plăcut să citești acest interviu, intră și în Muzeul Brandurilor. Dă o tură prin Sala Industriei, adu-ți aminte de lucrurile din Sala Reciclării, compară pozele din tinerețe ale părinților tăi cu hainele din Sala Modei, nu rata Sala Stomatologiei și vizitează Expoziția Mamaia. Bonus: povestea sucurilor Ci-Co și saga exporturilor românești în Spania